عکاسی تبلیغاتی نوشیدنی،کوکاکولا ,

یکشنبه بیست و پنجم شهریور ۹۷
(0)
(0)
عکاسی تبلیغاتی نوشیدنی،کوکاکولا

عکاسی صنعتی را میتوان در کل به دو مورد تقسیم بندی کرد:

دسته اول عکس های موضوعی است که از هدف و مفهوم خاصی پیروی میکند. به طور مثال عکسی را از فرایند تولید یک محصول و یا از مراحل ساخت ساختمان و یا یک عکس هنری از قسمتی از یک کارخانه و یا حتی یک محصول می‌اندازیم. این عکس ها عموما حامل پیامی به مخاطب هستند. گاه نشان دادن آن مرحله برای ما اهمیت دارد و گاه تحریک حس زیبایی شناختی مخاطب هدف آن عکس است. و یا تصور کنیم عکسی از محیط یک کارخانه که موضوع معرفی و نمایش آن ساختمان است.

دسته دوم عکس هایی که موضوع خاصی را دنبال نمیکند و صرفا هدفمند و جهت معرفی یک کالا گرفته میشود.
اینگونه عکس ها که طیف وسیعی از عکاسی تبلیغاتی را شامل میشوند عکاسی محصولات  و کالاهای تولیدی است که جهت معرفی و نمایش ساختمان کالا به مخاطب است. این تکنیک از عکاسی صنعتی عکاسی آبجکتیو یا موضوعی علارغم دشواری های خاص خود بی اندازه نیز گسترده است و نتیجه مطلوب آن مستقیم به تجربه عکاس و ویرایشگر آن تصویر مربوط است. تصور کنید اجناسی را همه روزه در سطح جهانی تولید و عرضه می‌شوند با موادی بسیار متنوع از قبیل انواع چرم ها، پارچه ها، پلاستیک ها، شیشه ها، اجناس براقی چون محصولات استیل،شیرهای بهداشتی کرومی، محصولات چوبی، فلزی، انواع پلاستیک ها، فرش ها و بسیار بسیار مواد دیگر که در بسیاری از موارد نوع کالا ترکیبی از این مواد هستند؛ ترکیباتی از چوب و شیشه، چرم و فلز، استیل و مواد پلاستیکی و....

یکی از مهارت های هر عکاس صنعتی ،برخورداری از دانش و مهارت مورد نیاز به منظور عکاسی از مواد و صنایع غذایی است.عکاسی از صنایع غذایی یکی از اصلی ترین و پر کاربردترین واحدهای عکاسی صنعتی و عکاسی مواد غذایی محسوب می‌شود.

 

سفارشات خود را به ما بسپارید، مارو در قلب تصویر
تماس با ما: 06 225 97-0912

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
مارو، در قلب تصویر
تلفن تماس
0912-9722506

instagramfacebookgoogle
تمامی خدمات و محصولات این سایت، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.