عکاسی تبلغاتی مواد غذایی ,

شنبه سوم شهریور ۹۷
(0)
(0)
عکاسی تبلغاتی مواد غذایی

عکاسی مواد غذایی زیرمجموعه‌ای شیرین و زیبا از عکاسی صنعتی بشمار میرود. عکاسی مواد غذایی عمدتا به منظور سرذوق آوردن بیننده و جذب مشتری بیشتر برای محصولات است. در این رشته عکاسی سلیقه، چیدمان، کمی صبر، حقه‌های فریبنده و میانبرهای هوشمندانه عکسی مطلوب را می‌آفریند.مهمترین هدف در عکاسی غذایی، تمرکز روی رنگ، بافت، شکل و ظرافت غذاست و این تنها با یک نورپردازی دقیق به دست می‌آید. یک عکاس غذایی حرفه ای می‌داند که با چه نوع نورپردازی می‌تواند تازگی و شادابی مواد غذایی را نشان دهد.

کافیست یک سر به بخش کتاب ها، نشریات و یا وب سایت های آشپزی بزنید و ملاحظه کنید که عکاسی مواد غذایی چه نقش عمدی در صنعت خوراکی دارد. بی شک عکاسی مواد غذایی یکی از گرایش های منحصر به فرد عکاسی تبلیغاتی محصول است که بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز است. این روز ها موفق شدن رِسپی ها (دستور العمل پخت غذا) به نحوه نمایش آن از طریق عکس های تبلیغاتی به شدت وابسته است و صنعت مواد غذایی بطور چشمگیری تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است.

 

سفارشات خود را به ما بسپارید، مارو در قلب تصویر
تماس با ما: 06 225 97-0912

گالری تصاویر محصول
 عکاسی تبلغاتی مواد غذایی (ارائه شده توسط آژانس تبلیغاتی مارو)
تصاویر
بیشتر
مارو، در قلب تصویر
تلفن تماس
0912-9722506

instagramfacebookgoogle
تمامی خدمات و محصولات این سایت، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.