استدیو مارو ،عکاسی تبلیغات و صنعتی، عکاسی مد و پوشاک، طراحی و گرافیک ,

درباره ما
تیم آژانس تبلیغاتی مارو،با فراگیری دورهای تخصصی و جامع عکاسی و گرافیک (تبلیغاتی،صنعتی،مد و پرتره) در آموزشگاه های معتبر و زیر نظر استادان حاذق خود را آماده ارائه فعالیت در این زمینه نموده است.به امید اینکه بتواند در دنیای بزرگ تبلیغات جایگاه مستحکم و چشم گیری داشته باشد
عکاسی تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی
عکاسی تبلیغاتی یا (Advertising photography)،شاخه‌ای از عکاسی است که عکاس از محصولات،کالاها،تولیدات و خدمات افراد یا شرکت‌‌ها عکسبرداری می‌کند.در عکاسی تبلیغاتی بر خلاف عکاسی تجاری، سعی بر این است تا اجناس، محصولات و خدمات در بالاترین حد توانایی و تاثیرگذاری به نظر برسند، اغراق کنترل شده، ویژگی این نوع عکاسی به شمار می‌آید و درک هنری و ایده های تیم اجرا کننده و درک صحیح از زیبایی شناسی و ایده پردازی مربوط به کاربرد محصولات، تاثیر بسزایی در فروش بیشتر و موفقیت محصولات دارد.
عکاسی صنعتی
عکاسی صنعتی
عکاسی تجاری یا (Commercial Photography) که در اصل در زبان فارسی به عکاسی صنعتی شهرت دارد.از این نوع عکاسی به منظور مقاصد تجاری،صنعتی و جهت ارائه نمایش بهینه محصولات و خدمات استفاده میشود و کاملا بصورت سفارشی بوده و در قبال دریافت پول انجام می‌شود،در واقع عموماً در این نوع عکاسی،برای عکاس کمتر جنبه هنری کار اهمیت دارد و مهمترین هدف جنبه تبلیغاتی و جلوه های بصری و تاثیرگذار محصولات ملاک است.عکاسی صنعتی می‌تواند شامل:عکاسی مد،عکاسی اجسام بی‌جان،انواع عکاسی خبری،عکاسی از مناظر و پاپاراتزی باشد.
عکاسی مد
عکاسی مد
عکاسی مُد،شاخه‌ای از عکاسی است که در آن از مُد و لباس همراه با مدل عکسبرداری می‌شود.این شاخه از عکاسی گونه‌ای از عکاسی تبلیغاتی نیز محسوب می‌شود. این ژانر از عکاسی در بیشتر مواقع نیاز به تجهیزات بسیاری دارد،پنکه‌های قوی،رفلکتورها،سافت‌باکس‌ها،فلاش‌های چتری و... از جمله این تجهیزات هستند.معمولاً در این شاخه از عکاسی دوربین برروی دست عکاس قرار دارد و به ندرت از سه‌پایه استفاده می‌شود تا هم خود عکاس احساس بهتری در برقراری ارتباط با سوژه داشته باشد و هم سوژه با راحتی بیشتر حرکات مورد درخواست عکاس را انجام دهد.
 بعدی
تیم ما
کیاوش شفیعی زاده (مدیر تیم استدیو مارو و عکاس)
کیاوش شفیعی زاده (مدیر تیم استدیو مارو و عکاس)
آشنایی کامل با مفاهیم دوربین و تخصص در نورپردازی و چیدمان صحنه. دارای مدارک از آموزشگاه های معتبر و استادان حاذق. مرتبط به نورپردازی از عکاسی تبلیغات، مواد غذایی، تجاری، مد و پوشاک
بعدی
نمونه کارها
بعدی
مهارت ها
عکاسی تبلیغات و صنعتی
100%
عکاسی پرتره،مادلینگ،اسپرت
100%
طراحی و فوتوشاپ
80%
بعدی
مارو، در قلب تصویر
تلفن تماس
0912-9722506

instagramfacebookgoogle
تمامی خدمات و محصولات این سایت، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.