عکاسی محصول،دکوراتیو ( DECORATIVE ) ,

چهارشنبه بیستم شهریور ۹۸
(0)
(0)
عکاسی محصول،دکوراتیو ( DECORATIVE )

عکاسی دکوراتیو ( DECORATIVE )

در عکاسی دکوراتیو هنرمند تلاش میکند که با استفاده از فضاسازی و نورپردازی صحیح، محصول را به نمایش گذاشته و آن را به گونه ای به تصویر بکشد که هم اصول تبلیغاتی در آن رعایت شود (اصولی مانند نمایش برند روی محصول، نوع و جهت بسته بندی ها و...) و هم بر قدرت جاذبه ی تصویر بیفزاید. عکاسی دکوراتیو با تحریک ذوق و هیجان مخاطب به او کمک میکند تا خود را کنار آن محصول تصور کند. گاهی کنار سفره ای رنگین و گاه در تاریخ سفر میکند و خود را در انبار خشکبارها و ادویه های خوش مزه و خوش بو تصور میکند.
در عکاسی دکوراتیو، به خصوصیات پنهان و آشکار محصول بعدی خاص داده میشود به صورتی که عکس حس نشاط و شادی، سختی و استحکام و گاه حسی مرموز را به بیننده القا میکند.
یک کلوچه را تصور کنید. به چند طریق میتوان آن را به نمایش گذاشت؟ میتوان آن را در یک زمینه سفید عکاسی کرد و یا میتوانیم آنها را در بشقابی ریخته و در همان زمینه سفید عکاسی کرد و نیز راهی دیگر را امتحان کنیم، کلوچه ها را در ظرفی گذاشته روی یک میز چوبی و استکانی چای و نوری که از پنجره به این تصویر میتابد و یک عصر بهاری را برای ما به تصویر میکشد. کدام عکس بیشترین بازده را خواهد داشت؟ تصمیم با ذهن و سلیقه شماست.
عکاسی دکوراتیو( DECORATIVE ) بخشی از عکاسی تبلیغاتی است که در آن عکاس بر اساس ایده ای که در ذهن خود میپروراند با فضاسازی مناسب با تجهیزات عکاسی و وسایل مورد استفاده در عکس و نورپردازی اصولی اقدام به عکاسی محصول مینماید.
یک عکس دکوراتیو می‌بایست فارغ از رعایت اصول تکنیکی، با حس زیبایی شناختی مخاطب بازی کرده و عکسی گرم و زیبا را در ذهن او ماندگار کند.

 

 

سفارشات خود را به ما بسپارید، مارو در قلب تصویر
تماس با ما: 06 225 97-0912

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
مارو، در قلب تصویر
تلفن تماس
0912-9722506

instagramfacebookgoogle
تمامی خدمات و محصولات این سایت، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.