عکاسی مواد غذایی و عکاسی از غذا ,

جمعه دهم خرداد ۹۸
(0)
(0)
عکاسی مواد غذایی و عکاسی از غذا

عکاسی مواد غذایی و عکاسی از غذا

برای عکاسی مواد غذایی میتوان گفت در عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، عکاسي از غذا شاخه ای پر طرفدار و البته بسیار سختی است که عهده دار انتقال طعم و عطر یک محصول بدون قابلیت ثبت آن است. امروز لذت دیدن یک عکس خوب از یک خوراکی، کم از تست کردن و خوردن آن ندارد. یک عکس غذایی خوب، اتفاقی خوب نیست و عکاسی غذایی فراتر از عکس گرفتن از بشقاب غذاست و برخلاف تصور بیشتر مردم، عکاسی از غذا ( البته به صورت حرفه ای و تخصصی) جزو سخت ترین های رشته عکاسی تبلیغاتی است، که عکاس مواد غذایی باید از تجربه و مهارت بسیار بالایی برای یک ثبت موفق، برخوردار باشد و در کنار تجربه تجهیزات و ملزومات کافی را برای این مهم در اختیار داشته باشد.
برای عکاسی از غذا در سطح حرفه ای، عکاس غذایی، باید داستان و هدف غذایی را که قصد تصویربرداری از آن را دارد مشخص کند. این که تصویر او چه رسالتی دارد بسیار مهم است. می‌خواهیم با عکس خود بیننده را گرسنه کنیم؟ میخواهیم او را به سفری خاص ترقیب کنیم؟ هدفمان تداعی کردن نوستالژی در ذهن بیننده است یا میخواهیم محصول خاصی را تبلیغ کنیم؟ همه اینها اهمیت دارد چراکه عکاسی غذا فقط برای نمایش نیست و در پس هر عکس پیامی نهفته است.

باید هدف را از پیش مشخص کنیم، چرا که این هدف ما است که راهنمای ما در انتخاب تنظیمات، لوازم جانبی، مواد غذایی، محل و نوع نورپردازی است.

 

سفارشات خود را به ما بسپارید، مارو در قلب تصویر
تماس با ما: 06 225 97-0912

 

 

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
مارو، در قلب تصویر
تلفن تماس
0912-9722506

instagramfacebookgoogle
تمامی خدمات و محصولات این سایت، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.