عکاسی مدلینگ و پرتره فضای باز(Outdoor photography) ,

جمعه ششم اردیبهشت ۹۸
(0)
(0)
عکاسی مدلینگ و پرتره فضای باز(Outdoor photography)

عکاسی مدلینگ و پرتره در فضای باز(Outdoor photography)

 

هر چند که داشتن یک نور کامل را تحت هیچ شرایطی نمی‌توان تضمین کرد، اما با این وجود تابستان بهترین زمان برای گرفتن عکس های پرتره درفضای باز است.
در فصل تابستان چون روز ها طولانی تر هستند، زمان بیشتری برای عکاسی وجود دارد، و همچنین گرمای هوا برای شما و مدلتان شرایط مساعدی را فراهم می‌کند تا زمان بیشتری را در فضای باز سپری کنید و همچنین اغلب مردم در تابستان با نشاط تر از زمستان هستند و همین موضوع باعث آسان شدن گرفتن عکس های پرتره ی طبیعی و جذاب می‌شود.
با وجود همه ی این شرایط برای گرفتن عکس های مدلینگ فوق العاده، به چیز هایی بیش از یک روز آفتابی و یک مدل فوق العاده احتیاج داریم.

 

موارد حائز اهمیت در عکاسی فضای باز

 

ترکیب و کادر بندی،طبیعی به نظر رسیدن نور عکس،منتظر بمانید تا آسمان نیمه ابری شود،پیدا کردن یک مکان سایه دار،عکاسی به سمت نور،پخش نور،رفلکتور ها،تنظیم عمق میدان در پرتره های فضای باز،فاصله ی کانونی،دریچه دیافراگم،عکاسی با فاصله زیاد از سوژه،بهترین مدهای فوکوس برای عکس های پرتره در فضاهای باز،مشکل نورسنجی،دوری از نور مستقیم خورشید،استفاده خلاقانه از لنز فلیر،زود تر یا دیرتر برای عکاسی بروید،

 

سفارشات خود را به ما بسپارید، مارو در قلب تصویر
تماس با ما: 06 225 97-0912

 

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
مارو، در قلب تصویر
تلفن تماس
0912-9722506

instagramfacebookgoogle
تمامی خدمات و محصولات این سایت، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.