عکاسی محصول دسر (دنت) ,

جمعه نهم شهریور ۹۷
(0)
(0)
عکاسی محصول دسر (دنت)

عکاسی از محصولات غذایی یکی از پرزحمت ترین و البته خوشمزه ترین قسمت های عکاسی تبلیغاتی است. بیشتر متقاضیان این نوع عکاسی، کارخانه ها و شرکت های تولید کننده ی محصولات غذایی هستند. البته در این میان برخی از کافه ها و رستوران های خوش ذوق مایلند به منظور جذب مخاطب و نمایش منو های غذایی از این خدمات استقاده کنند. استودیو مارو آماده ی خلق عکس های اشتها برانگیز و حرفه ای برای تبلیغات محصولات غذایی شماست.

یکی از مشکل ترین و تخصصی ترین قسمت های عکاسی تبلیغاتی عکاسی از شیرینی، دسر، بستنی و شکلات است. در این تصاویر عکاس بعضا مجبور میشود از مواد مصنوعی ساختگی بجای بستنی یا شکلات استفاده کند زیرا طولانی بودن زمان عکاسی و حرارت وسایل نورپردازی موجب تغیر فرم مدل های اصلی شده و از زیبایی و جذابیت محصول می‌کاهد.  این عکس ها معمولا به سفارش کارخانه های تولید شکلات و بستی و برخی قنادی ها و کافه ها گرفته می‌شوند.

اگر شما از دوستداران دسر هستید احتمالا تا به حال عکاسی دسر زیادی داشته اید، تا حداقل آن را با دوستان خود به اشتراک گذارید. شما که نمی‌توانید طعم دسر را به دوستان منتقل کنید، پس باید عکس ها را به گونه ای ثبت نمود تا شیرینی و طعم خوب آن از تصاویر برداشت شود.

 

سفارشات خود را به ما بسپارید، مارو در قلب تصویر
تماس با ما: 06 225 97-0912

 

 

گالری تصاویر محصول
 عکاسی محصول دسر (دنت) (ارائه شده توسط آژانس تبلیغاتی مارو)
تصاویر
بیشتر
مارو، در قلب تصویر
تلفن تماس
0912-9722506

instagramfacebookgoogle
تمامی خدمات و محصولات این سایت، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.